Alpaca casteratie - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Alpaca casteratie - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Alpaca casteratie

Blijf op de hoogte en volg Jarno

11 Augustus 2012 | Zweden, Ekshärad

Na een paar dagen zonder internet heb ik eindelijk weer bereik! Een van de alpaca's is verkocht, maar moest nog gecastreerd worden. Tijdens de castratie heb ik wat foto's gemaakt. Gisteren hebben we de alpaca vervoerd naar zijn nieuwe thuis!

Ook is er enkele dagen geleden een alpaca-baby'tje geboren, deze is 3 weken te vroeg, en daarom wat klein. Om de nieuwe alpaca wat gewend te laten raken aan mensen heb ik de geboortedag vanaf het geboortemoment tot 3 uur na haar eerste stapjes doorgebracht met de new-born-alpaca en de moeder.

  • 11 Augustus 2012 - 19:09

    Adri En Ria :

    Heey Jarno, die foto verwelkoming in de groep vinden we (ik Ria zeker) wel indrukwekkend! pa en ma

  • 14 Augustus 2012 - 07:57

    Willie:

    Hallo Jarno,
    Je maakt daar nog wat mee zeg, een hele ervaring. Leuk dat je al die dingen mee mag beleven. Neem al je kansen maar waar. Je leert natuurlijk van alles wel iets.
    gr.
    Willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 13244

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 09 September 2012

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: