Voorbereidingen - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: jarnoinzweden

Blijf op de hoogte en volg Jarno

26 Juni 2012 | Nederland, Heusden

Het begint steeds dichterbij te komen, aanstaande zondag (1 juli) vertrek ik naar Zweden!! Hier ga ik 10 weken stage lopen bij Moose-World (www.moose-world.com). Elke dag krijg ik er meer zin in, spullen klaarleggen, bedenken wat ik allemaal mee moet nemen, naar de winkel enz. enz. En dan maar hopen dat ik niks ga vergeten...!

  • 26 Juni 2012 - 16:22

    Diana En Frits:

    Jarno, veel succes met je stage. Zweden is een prachtig natuur land. Ben benieuwd naar de foto's.

  • 26 Juni 2012 - 16:35

    Martien Van Bussel:

    Jarno goede reis en veel succes, Martien van t Buurtje

  • 26 Juni 2012 - 19:36

    Annet:

    Jarno, een goede reis en veel succes met je stage.
    We wachten op de mooie foto's.

  • 26 Juni 2012 - 20:14

    Anne Maas:

    Jarno,
    Goede reis, succes met je stage (wat een geweldige plek om stage te kunnen lopen...) en ik blijf je zeker volgen.

  • 27 Juni 2012 - 05:31

    Willie Van Bussel:

    Hallo Jarno,
    Ik wens je veel succes en een mooi tijd in Zweden. Ik hoop dat je daar het e.e.a. opsteekt.
    Ik zal zeker je pagina in de gaten houden.
    Goede reis!!!!!

  • 27 Juni 2012 - 16:53

    Teun Pelser :

    Ik wens jou even goede reis en kom terug beladen met kennis en ervaring.
    Veel succes en tot september.
    Teun.

  • 27 Juni 2012 - 17:45

    Adri En Ria:

    Ha die Jarno, leuk zover... stage in Asten-Heusden is nu ook klaar, nu op naar Zweden. We zullen wel skypen samen Jarno, we gunnen je dit graag een mooie ervaring waarbij je veel kennis en ervaring op kan doen! Succes bij de elanden, alpaca's en wolven of lynxen..... papa wil een Zweedse schone als souvenier..!! Mam en pap

  • 27 Juni 2012 - 20:07

    Frans Martens:

    Hoi Jarno, Van Heusde naar Zweden is nie niks. Wel een prachtige kans voor een leerzaam verblijf. Dat je zo ver weg moet om nog mooiere foto's te maken geloof ik nie. Mocht het toch lukken dan wil ik ze zien op je site. Goeie reis!

  • 29 Juni 2012 - 20:52

    Francé :

    Heel veel succes met de voorbereidingen!! Ik wens je een hele goede reis en natuurlijk een geweldige stage! Wat een levenservaring!! We gaan je zeker volgen op je site.

  • 30 Juni 2012 - 14:13

    Niek Boot:

    Hey Jarno,
    Goeie reis en veel succes en plezier in Zweden.
    groetjes,

    Niek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 13247

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 09 September 2012

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: