Eerste dag! - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Eerste dag! - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Eerste dag!

Door: jarnoinzweden

Blijf op de hoogte en volg Jarno

01 Juli 2012 | Zweden, Ekshärad

Vannacht om 00.30 uur ongeveer kwam ik aan op schiphol, daar nog wat geslapen en om 07:00 uur ging ik met het vliegtuig richting Oslo. Daar werd ik opgehaald door Harold, mijn stagebegeleider, waarna we naar Moose-World in Zweden reden. Even gewacht op de eerste bezoekers en in de stromende regen meegelopen met de rondleiding. Wat gaaf is het hier zeg! Prachtige alpaca's en vooral de elanden ben ik gek van! Wat zijn ze van dichtbij groot. Tijdens het werken zagen we ineens een wilde eland-stier ons aankijken, prachtig! Maar natuurlijk heb je op zo'n moment je camera niet bij, niks aan te doen, maar wel een leuke ervaring. Achter de omheining van de elanden wees Harold mij op een slang die er al de hele week zit. Zelfs in de stromende regen lag ze (adder) bovenop een takkenstapel. Erg gek. In het fotoalbum mijn eerste foto's vanuit Zweden!