Bijna de eerste week voorbij! - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Bijna de eerste week voorbij! - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Bijna de eerste week voorbij!

Door: jarnoinzweden

Blijf op de hoogte en volg Jarno

07 Juli 2012 | Zweden, Ekshärad

Morgen ben ik alweer een week hier, en ik vermaak me goed! Elke dag voor de elanden en alpaca's zorgen en in mijn vrije tijd op zoek naar leuke onderwerpen om te fotograferen. Morgen gaan we alle alpaca's (17 stuks) wassen, en bij 15 ervan gaan we medicatie toedienen. Dus morgen wat eerder opstaan! Ondertussen heb ik al drie wilde elanden gezien, waarvan eentje op de foto. Maar hier ben ik nog niet helemaal tevreden over, hopelijk krijg ik nog meer mooie kansen! Vandaag heb ik de middag met mijn ouders doorgebracht en een mooi watervalletje gefotografeerd. Tot volgend verslag!

  • 08 Juli 2012 - 07:43

    Willie Van Bussel:

    Hai Jarno,
    Goed te horen dat je eerste week je goed is bevallen. Het lijkt me een hele ervaring om deze dieren te mogen verzorgen. Je zult er beslist veel van opsteken. De foto van de waterval vind ik al prachtig. Ik wacht met spanning op de foto's van de dieren.
    Nog een leerzame en fijne tijd daar.


  • 08 Juli 2012 - 09:20

    Adri En Ria:

    Ha Jarno, wat is het mooi daar, je hebt het echt getroffen, ook met larissa en Ela, zorg goed voor elkaar he! Ja en al die dieren verzorgen is echt iets voor jou, en ging het oppassen ? Hihi, leuk Jarno, liefs pa en ma

  • 08 Juli 2012 - 18:38

    Marianne En Wil:

    Hoi Jarno,
    Wat heerlijk, de hele dag tussen de dieren. En wat ben je een bofkont dat je ouders al kunnen zien waar je bent.
    Prettige tijd samen.

  • 10 Juli 2012 - 15:43

    Lars:

    Weet niet of je een mountainbike hebt staan daar, maar je kunt die van mij wel lenen, staat in de schuur als het goed is, kom m begin augustus ophalen!

  • 11 Juli 2012 - 20:47

    Gerda Beekhuizen:

    Jij zit daar wel op z'n plaats, het is daar ook wel supermooi dat zie ik wel aan je mooie foto's. Maak er maar veel, kunnen wij ook genieten! Verder veel leerplezier!

  • 12 Juli 2012 - 07:22

    Francé :

    Hallo Jarno, Fijn om te lezen dat je eerste week zo goed bevallen is. En wat vind ik die foto van dat watervalletje prachtig!!!! Geniet maar van dat mooie Zweden!! !! Groetels van ons allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 13250

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 09 September 2012

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: