Beversafari - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Beversafari - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Beversafari

Door: jarnoinzweden

Blijf op de hoogte en volg Jarno

12 Juli 2012 | Zweden, Ekshärad

Gisteravond hebben de vrijwilligers van een lokaal hotel en van mijn stagebedrijf een beversafari gedaan op de Klarälven. We zaten op een klein vlot en dreven stroomafwaarts, en toen een bever! en daarna nog eens twee. Waarna we weer stroomopwaarts gingen en nog eens langs de bevers, toen zagen we ze weer! Toen naar een eiland waar we gezellig een kampvuur maakten. Een erg leuke en gezellige ervaring! Foto's volgen nog, al zijn ze niet super...

• 12 Juli 2012 - 18:29

Adri En Ria:

Ha Jarno, ben benieuwd naar de foto's! Er stond laatst in de Roots (nr 7) van maart 2012 een artikel van dit vlotvaren, erg leuk! Zijn jullie gestart vanaf de camping Byns waar wij lagen?
    Groet pa en ma

• 13 Juli 2012 - 17:38

Marianne En Wil:

Hoi Jarno,
    Ook wij zijn benieuwd naar de beverfoto's!
    Leuk op een vlot over de rivier.
    Is dat niet koud?
    Wat een sympathieke bevers dat ze zich laten zien!

• 15 Juli 2012 - 07:28

Willie Van Bussel:

Hallo Arno,
    Volgens mij heb jij het daar heel erg naar je zin. Laat je gauw iets van je foto''s zien.ik wacht met spanning af. Veel wer plezier,succes, en geniet van je vrije tijd.

• 16 Juli 2012 - 20:19

Jan:

Ha Jarno,

Klinkt erg mooi!

Wat is de naam van het lokale hotel?

gr. Jan

• 19 Juli 2012 - 16:58

Niek Boot:

Hey Jarno ik lees wel dat jij je opperbest vermaakt daar in Zweden.
    En je vind je foto`s misschien nog niet optimaal, maar er komen waarschijnlijk nog mogelijkheden genoeg voor bij.
    Veel succes en plezier,

groetjes Niek

• 19 Juli 2012 - 18:55

Jan:

Ha Jarno,

Sorry voor de late reactie, bij het Uddeholms hotel ben ik toen geweest, is het nog in handen van Loes en Erik Naber?

gr. Jan

• 20 Juli 2012 - 07:19

Inge:

Hey Jarno!

Klinkt allemaal erg goed! Ben blij dat het je bevalt daar! Jammer dat ik niet op stagebezoek kan komen ;)

Geniet ervan!

Groetjes Inge.

• 02 Augustus 2012 - 09:05

Emie:

dat is wel echt gewoon super vet (:

kan niet wachten om de foto's te zien van alles ;p

kom eens snel naar huis jij >;p

en niet meer aangevallen worden door bomen hea !

xxxEmie