Foto - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Foto - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Foto

Blijf op de hoogte en volg Jarno

24 Juli 2012 | Zweden, Ekshärad

Vandaag dan maar een foto van mij en een van de kleine elandjes! We hebben ook geprobeerd een foto te maken van mij met een volwassen eland, maar deze wilde niet echt meewerken. En een volwassen eland kan best gevaarlijk zijn, ik heb liever geen trap in m'n gezicht van een 800kg zwaar beest. De grootste stier hier in het park is 4 jaar oud, ongeveer 800 kg zwaar, en bijna 1.85m hoog met zijn schouder en ze kunnen maximaal 60 km/u rennen. Elke seconde in het verblijf moet ik opletten!

  • 24 Juli 2012 - 14:52

    Adri En Ria:

    Oooh Jarno, leuk zo'n jonkie! groet pa en ma

  • 24 Juli 2012 - 17:05

    Hoi Jarno,:

    Wat is het leuk om jouw te volgen, zeker met zulke foto.
    Zorg wel dat er geen ongelukjes meer gebeuren.
    Blijf genieten van alles om je heen. Succes.

    Groetjes van Annet

  • 25 Juli 2012 - 19:55

    Mieke:

    Gevonden! :-)

    Hallo Jarno,

    Kom er nu pas achter dat deze site er is. Ik heb dus al een hoop gemist, maar goed, ik probeer het nu een beetje bij te houden. Heel veel plezier daar in ieder geval!

    Zijn je ouders langs geweest tijdens hun reis? Want 't was toch een beetje in de buurt, niet?

    Geniet ze!


    Groetjes,


    Mieke, moeder van Stefan

  • 28 Juli 2012 - 13:45

    Door Peer Van Bussel:

    Hoi Jarno,


    Wat een beleving, en wat een kans om in zo'n mooi land stage te lopen. Je zult je als en vis in het water voelen, midden in de natuur.
    Ik ben nog eens op je site geweest, wat een talent, ik kan me voorstellen da ze je daar niet meer willen laten gaan. (als je daar MOET blijven moet ik wel naar Zweden om je nog eens te zien -:) ) Ik ben er zelf 6 weken geweest, een van de mooiste landen van de wereld.
    Geniet en maak oneindig veel foto's. Wat betreft je foto's: die met de gespietste hagedis zou zo in national geografic kunnen staan, wat let je............


    Groet en tot ziens wat betreft je foto's.

    Peer.

  • 28 Juli 2012 - 17:40

    Hans En Jose :

    Hoi jarno,
    Wij zitten hier in neustift op ons balkon je site even te lezen.
    Met een koud glaasje bier.
    Leuk te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt, och en een ongelukje kan gebeuren toch!!!
    Gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen, snel vergeten en weer doorgaan waar je voor gegaan bent.....volgens ons ben je al over de helft, en gaat het hartstikke goed met je..

    Geniet er nog maar van en groetjes uit Oostenrijk
    Hans en Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 13252

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 09 September 2012

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: