Update - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Ekshärad, Zweden van Jarno Bussel - WaarBenJij.nu

Update

Door: jarnoinzweden

Blijf op de hoogte en volg Jarno

21 Juli 2012 | Zweden, Ekshärad

Zoals jullie misschien gezien hebben, heb ik bij mijn vorige bericht een foto van een bever erbij gezet tijdens de beversafari.

Dagelijks gaan ik en Harold (eigenaar Moose-World) takken halen voor de elanden, hierbij halen we hele bomen neer waarbij we de takken (de elanden eten het blad) meenemen. Een van deze bomen is 4 dagen geleden op mijn hoofd terecht gekomen waaraan ik een lichte hersenschudding heb overgehouden. Na 2 dagen in bed te hebben gelegen en nóg een dag rustig aan te hebben gedaan, heb ik nou bijna geen last meer. Gelukkig!
Hier plaats ik nog een foto van mijn verblijf, achter de witte deur aan de linkse kant is mijn slaapkamer, de rest is allemaal schuur. Typisch Zweeds!

  • 21 Juli 2012 - 09:12

    Adri En Ria:

    Heey Jarno, je hebt ons wel laten schrikken! Niet meer doen he!
    Nog even rustig doen en weer 'rustig aan' blijven doorgaan Jarno.... toi toi! pa en ma

  • 21 Juli 2012 - 09:20

    Kiki:

    zow das niet niks jarno,
    wel fijn om te horen dat het alweer stukken beter gaat. nog veel plezier op je stage en beterschap

  • 21 Juli 2012 - 17:35

    Piet En Lidia:

    gelukkig gaat het nu goed met je nog veel plezier daar

  • 21 Juli 2012 - 19:45

    Willie Van Bussel:

    Hai Jarno,
    Zo zie je maar weer je hebt zo, op een onbewaakt moment, iet opgelopen. Het is natuurlijk wel het bewijs, dat je hersenen hebt, anders kunnen ze niet geschud worden. (schrale troost). Het sluit natuurlijk net uit, dat het heel vervelend is. Maar volgende keer zul je wel beter opletten denk ik. Vier het toch maar goed uit, zodat je er geen hoofdpijn aan over houdt. Wel fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 Juli 2012 - 20:18

    Jan:

    Ha Jarno!

    Ik dacht dat je na al die jaren Berken kappen wel wat ervaring had!

    Dat je heel thuiskomt hè!

    Hoeveel vogelsoorten heb je ondertussen gezien?

    gr. Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 13246

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 09 September 2012

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: